Govern de Xile informa que encara falten 92 mil voluntaris per al Cens 2017
- 17 des 2023: Un terratrèmol de 4,2 graus s'ha sentit aquest diumenge a Socaire
- 20 març 2017: Consell Nacional de Televisió de Xile multa a TVN per pronòstic de vident brasiler
- 11 març 2017: FC Barcelona aconsegueix un miracle en derrotar 6-1 al PSG a la Lliga de Campions
- 11 març 2017: Govern de Xile informa que encara falten 92 mil voluntaris per al Cens 2017
- 26 gen 2017: Diversos incendis forestals afecten la zona central de Xile
11 de març del 2017
En una conferència de premsa, la directora de l'Institut Nacional d'Estadístiques (INE), Ximena Clark, va informar que al 28 de febrer s'havien inscrit més de 407 mil persones com a voluntàries per a realitzar el proper cens de població i habitatge a Xile, programat per el 19 d'abril.
Dins dels nombres, hi ha una majoria de dones voluntàries (62% del total). Malgrat el gran nombre informat, el ministre d'Economia, Luis Felipe Céspedes, ha indicat que encara cal seguir motivant la inscripció voluntària de censistas, ja que encara falten més de 92 mil voluntaris per arribar a un nombre òptim de censistas.
El cens de 2017 ve a reemplaçar les dades obtingudes en el cens de 2012, el qual va ser catalogat com a invàlid a causa de problemes amb la recol·lecció de dades.
Fonts
[modifica]- (castellà) María Catalina Batarce A 42 días del Censo faltan más de 92 mil voluntarios — es:La Tercera. 7 de març del 2017.
- (castellà) INE detalla que número de censistas reclutados sube a 76% en febrero — es:Pulso. 7 de març del 2017.
|
||||||||
|