Nou record d'atur a Catalunya Nord
- 8 feb 2025: Es presenta el projecte Parelles Lingüístiques Transfrontereres
- 8 feb 2025: França: més de 700 víctimes de la Dépakine
- 8 feb 2025: Catalunya del Nord: un mort en un incendi a Cervera de la Marenda
- 8 feb 2025: Catalunya del Nord: inquietud a Ceret amb les obres al Convent dels Caputxins
- 8 feb 2025: Catalunya: celebren els vint anys del pont fronterer del Riu Major
25 de juny del 2015, Catalunya del Nord
Segons les dades oficials fetes públiques ahir dimecres per l'observatori estadístic de Pôle Emploi l'atur ha augmentat un 0,4 % durant el passat mes de maig.
Segons les dades oficials , hi ha a Catalunya Nord, 34.962 persones apuntades en categoria A, ( 124 més que el passat mes d'abril) a Pôle Emploi. Això significa que l'atur ha augmentat un 0,4%. En un any, l'atur a augmentat un 7,7 %, en categoria A. En total hi ha 49.724 persones
Si sumem a les persones que tenen un petit treball, és a dir que estan englobades en les categories A, B, i C, oficialment hi ha 49.724 aturats apuntades a Pôle Emploi, i la tendència fa pensar que segurament s'arribarà a les 50.000 aquesta tardor.
A aquest país, això vol dir que l'atur ja a augmentat un 1,1% ( 524 aturats més) i en un any l'augment és de 11,8 %.
En canvi al conjunt de la regió Llenguadoc-Rosselló, l'atur augmenta un 0,8% en categoria A , el mes d'abril (5,5% en un any), mentre que en totes les categories (A,B,C) l'augment és de 1,2 % en abril. Un 9% en relació a l'any passat.
![]() |
Aquest text o part d'ell està reproduït segons el règim de drets Creative Commons (Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Unported) amb les notícies de la redacció general.
|
Fonts
[modifica]Comparteix: | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
- (català) Nou record d'atur a Catalunya Nord — Vilaweb. 25 de juny del 2015.