Catalunya del Nord: circulació difícil a les carreteres de muntanya
- 17 feb 2025: Es presenta el projecte Parelles Lingüístiques Transfrontereres
- 17 feb 2025: França: més de 700 víctimes de la Dépakine
- 17 feb 2025: Catalunya del Nord: un mort en un incendi a Cervera de la Marenda
- 17 feb 2025: Catalunya del Nord: inquietud a Ceret amb les obres al Convent dels Caputxins
- 17 feb 2025: Catalunya: celebren els vint anys del pont fronterer del Riu Major
17 de gener del 2015, Catalunya del Nord
Tornen les dificultats de circulació a les carreteres que van cap a les estacions d'esquí nord-catalanes i a l'Alt Conflent, Cerdanya i el Capcir.
Com ahir divendres, els allaus dificulten la circulació en les carreteres que van cap a les estacions d'esquí i cap a Cerdanya, el Capcir i l'alt Conflent. Però sobretot les dificultats es troben al sector del Coll de Pimorent. S'hi necessiten equipaments especials en particular per circular sobre la RN 22 per accedir al Pas de la Casa i a Andorra; també entre la Vinyola i la Croisade a la RN 320 ( al Coll de Pimorent) i al RD 618.
També s'ha de ser molt curosos circulant cap a l'entrada sur del Túnel de Pimorent, a la Vinyola a la RN 320. La circulació entre Fontpedrosa i Sallagosa a la RN 116 és difícil, així com a totes les carreteres departamentals dels Alts Cantons.
|
Aquesta notícia està extreta del diari VilaWeb: Circulació difícil a les carreteres de muntanya. Aquest text o part d'ell està reproduït segons el règim de drets Creative Commons (Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Unported) amb les notícies de la redacció general.
|
Fonts
| Comparteix: |
- (català) Circulació difícil a les carreteres de muntanya — Vilaweb. 17 de gener del 2015.

