Catalunya del Nord: 45% de la collita d'olives robada a un agricultor
- 6 gen 2016: Es presenta el projecte Parelles Lingüístiques Transfrontereres
- 14 oct 2015: França: més de 700 víctimes de la Dépakine
- 19 set 2015: Catalunya del Nord: un mort en un incendi a Cervera de la Marenda
- 22 ago 2015: Catalunya del Nord: inquietud a Ceret amb les obres al Convent dels Caputxins
- 17 ago 2015: Catalunya: celebren els vint anys del pont fronterer del Riu Major
4 d'octubre del 2013, Catalunya del Nord
A Vilallonga dels Monts, un agricultor ha constatat que li han robat el 45% del total de la seua collita d'olives
L'agricultor Albert Martin, ha constatat la pèrdua de 25 de les 60 oliveres de la seva propietat, en un any. A finals de setembre va comprovar con l'hi havien robat el 45% de la seua collita d'olives, que explota conjuntament amb l'associació 'Saint-Julien' d'Argelers. Per això el president de l'associació, Michel Dardé, denuncii una vegada més, el que jutja com actes de malevolència de repetició i gratuïts, i als quals els membres d'aquesta associació no saben com fer front, ni com trobar als culpables.
A més a més, enguany, també s'han constatat el robatori de fruita, en concret més d'onze tones de fruita, entre altres llocs a Eus, on van robar prop de 7 tones de nectarines, a Nefiac i Millars el robatori va ser de prop de 4 tones, també de nectarines, aquest estiu passat.
Aquest text o part d'ell està reproduït segons el règim de drets Creative Commons (Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Unported) amb les notícies de la redacció general.
|
Fonts
[modifica]Comparteix: |
- (català) 45% de la collita d'olives robada a un agricultor — Vilaweb. 4 d'octubre del 2013.