Catalunya: curs de català per adults a la Casa de la Generalitat
- 1 oct 2022: Es celebra l'acte 1.062 cadires buides a Tàrrega
- 12 juny 2022: Accident ferroviari a Sant Boi de Llobregat
- 7 feb 2022: La Lliga 2021-2022: El Barcelona s'ha imposat a l'Atlètic de Madrid per 4-2 al Camp Nou
- 29 des 2021: El valencià Ferran Torres és el nou davanter del FC Barcelona
- 9 oct 2017: Catalunya té referèndum sobre la independència, tot i ser declarada com a repressió inconstitucional i policial per part d'Espanya
9 de gener del 2014, Catalunya
Al mes de febrer començaran els nous cursos de català intensius a la Casa de la Generalitat, uns cursos pensats per persones que volen adquirir un cert nivell en aquesta llengua en relativament poc temps. En aquest quadrimestre les persones interessades podran escollir entre dues modalitats. La primera és el nivell Iniciació, reservat als principiants: cada dijous de 10h a 13h (menys vacances escolars i dies festius), del 13 de febrer al 26 de juny. Preu d’inscripció, per 45 hores de cursos: 100 euros.
La segona modalitat és de nivell Complementari, per persones que volen millorar llur nivell de català: cada dimecres de 10h a 13h (menys vacances escolars i dies festius), del 12 de febrer al 25 de juny. Preu d’inscripció, per 45 hores de cursos: 110 euros.
Aquests dos cursos estan organitzats en col·laboració amb l’associació Òmnium Catalunya Nord, i les inscripcions ja són obertes.
![]() |
Aquest text o part d'ell està reproduït segons el règim de drets Creative Commons (Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Unported) amb les notícies de la redacció general.
|
Fonts[modifica]
Comparteix: | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
- (català) Curs de català per adults a la Casa de la Generalitat — Vilaweb. 9 de gener del 2014.