El pilot britànic de Fórmula 1 Jenson Button surt il·lès d'un accident en el circuit de Monza

De Viquinotícies

Dreceres ràpides: navegació, Recerca

2 de setembre del 2006, '
El pilot britànic de Fórmula 1 Jenson Button, de l'escuderia Honda, va patir un accident a la pista parabòlica de Monza.

L'accident va succeir el divendres (1) durant els entrenaments privats de Monza. El monoplaça del pilot britànic es va sortir de la pista a 250 km/h, fent un trompada que va disparar el vehicle cap a la grava fent-li xocar contra les barreres de protecció destruint-lo completament.

El pilot ha sortit il·lès, encara que es va queixar d'un mal de cap.

[edita] No és el primer accident a la parabòlica

El circuit de Monza es caracteritza per ser el circuit més ràpid de Fórmula 1. La marca de velocitat és de 372,6 km/h, obtinguda pel pilot colombià Juan Pablo Montoya durant els entrenaments lliures de l'any 2005.

A Monza s'han produït greus accidents, des de es va inaugurar el circuit han mort 10 persones. El traçat s'ha hagut de modificar en diverses ocasions.

[edita] Massa, el més ràpid durant els entrenaments

El pilot brasiler Felipe Massa, pilot de Ferrari ha estat el més ràpid en les sessions, seguit per l'actual campió del món i capdavanter del mundial Fernando Alonso (Renault).

[edita] Fonts



En altres llengües